Saturday, December 23, 2006

Beyond 2006




Have you seen rainbow this year?

How many times have you laughed till you have tears from your eyes?

Have you laid down on grass and watched sunset?

Has a newly born baby ever held your finger tightly and you smelt it?

How many people have you bought presents without any reason?

Have you ever called an old friend?

Think these petit square brackets of 2006 upon new year!

Spread yourselves at once on lawn in spring…

Hurry up, sooner or later grass will spread on you.

7 comments:

Anonymous said...

Hep böyle hayat dolu cıvıl cıvıl kal..IYKI VARSIN

Anonymous said...

Eylem..You have always been a colour in my life. Please keep in touch in 2007. Even we are so far you are so near to me!

Your heart is so big my dearest.

Anonymous said...

I wish you Happiness and Joy...
And Blessings for the New Year.

I wish you the best of everything...
That you so well deserve Eylem.

Anonymous said...

Bak 2007 de daha çok görüşelim. Master bitti görüşemez olduk!Gönderdiğin güzel mail için çok teşekkür ederim. Hep böyle ince kal

Pinkshake said...

Bu karelerden daha cok olucak Eylemcim benim :) Planlara devam...

Anonymous said...

Eylemmmm 2007de o karelerde bende olmak istiyorum! Bak kıskanıyorum haberin olsun. Daha çok görüşelim...Kadıköy Anadolu kızlar grubu toplanıp pijama partisi falan yapalım mesela ben Ömer'i evden bi geceliğine postalarım:) Ne dersin??Özledim çok

eylem said...

Yasemin ben hep böyle kalıcam..

Jane, I will book a flight as soon as possible and 'll drop on praq. A big hug!

My Linda ..you deserve the best as well;we 'll get it!;)

Melisçim aslında sana 2006 da biraz kırıktım ben;başıma iş kadını olup çıktın yahu..Kızım nereye kadar..2007 de böyle olmasın.

Burucumm seninle bu kareleri 2007 de biraz daha renklendireceğiz,malum planlar:)Benim için "çok" özelsin.

Eee Gamze evliler kervanına katıldın eski arkadaşlarını göremez oldun. Ömeri bir gece postalama konusunda kesinlikle varım.(Ömer blogger değil di mi!:))